Impression.

 photo tumblr_mkpy3zGHpn1r4m9b5o1_500_large_zps8bc249b3.jpg


Speak Now.




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ah Yen
Others:   


I thought you've changed

well yeah, hello there :> hows life? me is not okay okay. me is hot hot enough. lol okay stop. tkpayah trep BI kau A+ yen. puhleaseee......... ndak macam orang tu. kencang BI'nyaaa wuhuuuu untunglahh kann fluent cakap BI. untunglahhh SPM 8A....... Eh? okay bye!

siapa lah bah sangka rupanya begini perangaimu kawan? ahaaa, kawan ya? patutkah digelar kawan dengan apa yang sudah kau buat? patut? kau rasa patut kah kau dianggap macam dulu lepas kau pijak kau tindis kau bilas bilas maruah kami ni yang dulunyaa kau anggap kawan? hahaha fikirlah sendiri bro. besar jugak sudah. ndak kanlah mau di ajar lagi cara berfikir dengan waras kan?

semua penipuan yang kau reka tu finally revealed this morning. ahaa, actually semalam lagi tapi paling kencang harini laaaa sebenarnyaaaaa......... actually aku tau lamaaaaaaaaaaa sudah.......... but i thought you've changed bah :\ tapi ya allah masih jugak T.T hari sabtu yang lalu lagi aku tau. classmatemu sendiri bagitau. hahaha hari ni diperkukuh lagi dengan bukti dari si Misek. iyaaa si Misek. ndak kenal? Nur Hamizah Assabar. hahahah yaaa pretty much shocked!

bila sudah kedapatan begini, kau boleh pulak backing diri sendiri kan? and the most funny is kau masih tkmau mengaku. well, hah! mau dihamparkan bukti yang bagi nampak result yang kau hebah hebahkan bukan sehebat yang sebenarnyaaaaaaaaaaa? mau? sorry bro, aku jaga aibmu. paling paling pun yang kami ni yang jadi mangsa jea kesian yang tau.

Kau boleh cakap yang kami cuma dengar dari satu pihak. yes, kami memang dengar dari satu pihak tapi apa? memang bukti sudah ada depan mata kami mau dengar apa lagi? kau mau cakap yang kau tersilap cakap and kau tak sedar time tu? oh hooooooo, bukan kami bodok kesian. and disini jugaklah kita nda bengam. macam aku yang mulakan semua kan? macam aku yang cari masalahmu. macam aku yang buat salah. hei, tiadaaaa asap kalau tiada api bah bro. kau belum sedar ka lagi salah mu? tolonglahh buka mata bah. i begging you. please

bila kau call, aku tak angkat sebab silent, then you ancam ancam aku macam lah aku ni penakut. hahaha you have my address bah pulak kan. kau manfaatkan betul ni. manfaatkan keadaan ya. good job *tepuk tangan*


wooooo, ini ancaman atau macam mana ni ya saudari? hahaha, then bila kau call aku...........

she : apa jugak masalah kamu ni yen?
me  : kau ndak sedar kah lagi? kau ndak sedar lagi?
she : masalahnya kamu mendengar dari satu pihak seja! ibukku hairan bah kenapa aku menangis yen.
me : kalau kau betul, kau bagi bah aku numb ic dengan angka giliranmu. kau bagi bah sekarang!!
she : kalau kamu tak percaya, aku ada upload bah slip ku yen. di insta kamu boleh check bah! siapa jugak yang membawak cerita ni?
me : si silaa. classmatemu sendiri bah cakap sama aku.
she : kejap aku telefon si sila!!! prakkk *bunyi handphone off*

then aku mau cakap apa? yaa memang kau ada upload slip tu di insta but for sure its not yours kan? vian sudah mati mati investigate bah itu benda. come on lahhh.....aku bukan apa, aku sudah check bah resultmu bro. okay apa yang sampai mau tipu tipu kasi bodoh bodoh orang tu kenapa? then ada pulak twtmu cakap kau mau buat report polis. hahahaha hell yeah, silakan saudari.

kami tidak takut bah. kami tau kami betul so untuk apa kami takut? kami ada bukti bah. kami hamparkan kau buktinyaaaaaa. jangan sampai aku dapat numb mamamu yaaa. aku serius. aku ndak main main. ni sangkut sama aku bah. kalau tiada kaitan ndakk lah aku mau urus. nda smestinya banyak org sokong aku dalam hal ni buktikan yang aku betul tapi yaa aku ada bukti. kau ada apa? jangan banyak cakap lah bro, banyak cakap banyak bohong.

AND THE MOST HILLARIOUS is kau cakap kau dapat tawaran maktab tu kan? hahahha well congrats sebab tawaran tu keluar tanggal 22 April ni so how come kau boleh dapat awal? oh i see.......... budak 5A+ pulaknyaaaaaaa mcm mana ndak dapat awal kan. and here's kau cakap aku tk dapat. kunun kau sudah checkkan aku. hahahahahaha teganyaaaaaaaa...... aku anggap aku ni apa jugak sampai sanggup kau buat begitu saudari? ya allah, open up your mind bah. kau ndak fikir ka apa akibat dari semua ni?

Orang semakin benci. meluat. geram. semua pun ada sama kau ni. ndak sedar lagi? masih mau pertahankan diri? tolonglahhhhhhh. hey i just got a message from you.

she : aku sudah bagi bah. kau pi check la.
me : ya aku sudah check. 1A 4B "bleh bleh bleh" kan?

krik krik sampai sekarang belum tereply kau ke mana? orang nda akan tahu kau yang mana satu. aku malas mau buka aib mu saudari. aku ni ndak jugak perfect mana tapi aku syukur bah. please lah. sampai bila mau bertabiat begini. besar sudah. tahun ni masuk 18 tahun sudah hidup. bukalah hati tu untuk berubah. bukalah mata. ndada salah kau minta maaf. ikhlaskan diri. terima diri apa adanya. 

yang telah ditindas;
Yen