Impression.

 photo tumblr_mkpy3zGHpn1r4m9b5o1_500_large_zps8bc249b3.jpg


Speak Now.




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ah Yen
Others:   


Hey I just met you!


Well yeah. Long time no see. *bajet cakap mat salleh* biasalah kalau orang sudah merdeka ni kan, buat apa pun tetap jugak happy. ehekhek. *peace* hey i just met you and this is crazy, here is my number so call me maybe trololololooo~~

berlalu sudah bah zaman kemurungan zaman gelap zaman hitam zaman jawa eh? berlalu sudah tuuu. past is past. buat apa dikenang kalau nanti hati yang sakit? buat apa dikenang orang yang sudah bahagia di facebook kan? LOOL. ok lupakan. biarlah orang tu bahagia dengan hidupnya. aku mnada hak apa apa mau ganggu. tolonglahhh macamlahhh aku mau. masih ada maruah jugak kitak heh. takkanlah bah aku mau kacau relay yang kamu bangga banggakan di fb tu. Takkanlah aku mau ambil kau lepas kamu upload gambar mesra di highway sana. kan? takkanlahhhhh~~ come on bro.

nguehhh, bukan dia jea boleh dapat kebahagiaan sana ya. orang disini pun bah lepas melalu zaman kemurungan 20 juta tahun lol orang pun ada hentaman baru bah. neeee :3 Alfyan Akim. woot woot, jangan bilang kamu kenal. jangan bilang nama tu macam kamu pernah dengar. berita nda bagus tuuu kalau begitu ngehhhhneghh

start berkenal dari facebook. ecece. ngiahaha. dia salahh chat ni. kiayam. and aku dengan semangatnyaa fikir dia memang chat dengan aku. muahahahaha ok boleh diam! dari situ kenal kenal kawan kawan sms sms telefon telefon sayang sayang cinta cinta eh? okay okay lebih. haaha. 

memang lama sudah bah kenal, haih T.T tapi ehemm biasalah trep trep dulu kann. mana boleh terus menerkam. pancing pancing duluuu. hahai. insyaallah, dia lah sudah orangnya ni. ekeke. diamlahh!! 


Don't leave me. You're all I have -Yen