Impression.

 photo tumblr_mkpy3zGHpn1r4m9b5o1_500_large_zps8bc249b3.jpg


Speak Now.




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ah Yen
Others:   


Me Expecting Too Much


Mengharapkan sesuatu tu nda terjadi, eh? akhirnyaa mata ini jugakkk yang ternampak relationshipmu di facebook duhai buaya. lol. punyalah sandi. pagi tu, aku cadang mau online. a'ahh macam biasa :> then, ehh facebook mirul merangkap adek guwa belum log out. so, decide mau stalk fb you lahh sekejap sebab aku kan block kau. hewhewww. 

SUDDENLY, punya ni mata bulat, bersegi segi sudah ni mata tengok relationshipmu dengan KASUT PINK. hahai, tung ahhhh ada gf suka pink lol. sakit hati ni kan fuhh siapa tau oh. Allah jaa tau macam mana hebat perangaimu begini. Allah ja tau macam mana sakit hati ni. Allah jaa tau semuanya. Allah knows everything.

Even sakit hati ni macam meletup jaa nda, tapi wa tak nangis bro. Cukuplah sudah kau kasi sakit dulu. Cukuplah kau buat begini. Cukup cukup sudahhh bro. Mgkin sebab perasaan sayang tu bukan sebagai kekasih sudah kan. Tu lah nda cengeng. Hahai. Stay strong yen. 

Aku okay bah. Berapa kali aku mesti cakap aku okay. aku okay sumpah aku okay. Banyak bah budak budak KRM yang buat aku ketawa 24/7 kalau sama sama dorang. Banyak yang boleh bahagiakan aku lebih dari kau. K yang itu tipuuuu. 

By the way, past is past. Learn from the mistakes yen. He just don't deserved at all. Stay strong. Remember Allah. InsyaAllah, everything is gonna be fine. Assalamualaikum #PrayForSabah