Impression.

 photo tumblr_mkpy3zGHpn1r4m9b5o1_500_large_zps8bc249b3.jpg


Speak Now.




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ah Yen
Others:   


Just Fine.


Assalamualaikum uolls. It been a looooooooooooong time kann nda lepak lepak, buat buat post, cerita cerita sendiri, makdal makdal sendiri eh?

Hok aloh, tiada tiadalah sudah mau makdal apa semua. Tiada masa aku. Bagus aku fikir pasal makanku, badanku, mukaku kalau dak pun, keretaku yang baru baru ni sudah di guriss hatinyaaa olehkuu. muahahahaha *ketawa setannn* hek eleh, nda sengajaa bah. aku manatau ada jemuran tu dibelakang. apa lagi, langgar lari lah jawabnya. muahaha.

Well, i'm doing fine here babe. Bahagia dengan kehidupankuu yang kebelakangan ni lahai bahagianyaaa. Bahagia dengan mukaku yang makin lama aku nampak makin comel dari hari ke hari. ekeke. Esok hahahhahahhahahahhahahhahhahahahhaa ambil result -____________-

woot woot! boleh tkpayah ambil ka? wainahhh bagagal kitak disini heh. mana tahan. ya allah, jangan Engkau buat aku kecewa dengann keputusanku ya rabb. Izinkan aku membanggakan kedua orang tuaku ya allah. lagi sekali ya allah :<